Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Serveis per al PDI i el PAS / Sistemes d'informació / Repositoris de documents personals i d'equips de treball i/o activitats

Repositoris de documents personals i d'equips de treball i/o activitats

El servei de repositoris  s'adreça a:

Estudiantat:

Disposeu d´un espai personal de 2 Gb que es connecta automaticament quan s´inicia la sessio de treball des de qualsevol dels ordinadors de les aules informatiques i accesible com la unitat H: de l´estacio de treball.

PDI/PAS, Direcció i grups d'investigació:

• S´ofereix un espai de disc de 10 Gb per usuari a repartir entre l´espai personal i el de grup en funcio de les necessitats del usuari i/o del grup.
  • Sota demanda es pot crear repositoris per activitats.  Aquests repositoris tenen la posibilitat de gestionar per separat l´acces per lectura i per escritura/eliminacio d´arxius.  Així, es poden crear subgrups d´acces amb permis només de lectura o de lectura/escriptura.
  • Si el grup necessita més espai, es pot acordar l´ampliació de la quota assignada.
  • El servei permet acces als arxius de l´usuari o del grup i s'accedeix mitjançant l'username i password de les intranets de la UPC.
  • Des de les estacions de treball de la xarxa UPC, aquest espai de disc es veu com una unitat de xarxa de Windows.
  • Des de ubicacions externes a la UPC es pot accedir via web, o com una unitat de xarxa de windows utilitzant una connexió prèvia amb VPN.
  • Diàriament es fa una copia de seguretat de tots els fitxers (a la nit) i es guarden, aproximadament, els 30 darrers dies.

Als Serveis Informàtics del Campus disposem d'altres serveis de gestiò i emmagatzemament d'arxius.  Aquests sistemes tenen petites diferències en el seu tractament i l'accesibilitat.  Veieu l'apartat:  Emmagatzemament d'arxius al núvol del Campus de Terrassa

Com obtenir el servei:

• Estudiants:  Es crea automaticament al formalitzar la matricula del curs.

• PDI/PAS: L´espai es crea sota demanda.  Aconsellem posar-vos en contacte amb algun dels membres de l´equip de Serveis Basics per parlar sobre les vostres necessitats i les posibles solucions.  Ens trobareu a l´edifici TR10, a la segona planta o als telefons 98617 o 98630.  En funció de les vostres necessitats, crearem el servei en el termini mes curt possible.

Suport:

Peticions, incidències i consultes: https://esict.upc.edu

Email: sict.serveis@upc.edu

Per obtenir més informació contacta amb els Serveis Informàtics del Campus de Terrassa.